7 Temmuz 2010 Çarşamba

Aldatanlar Aldatılmazmış..



Ne yani çiçeğe böcek diyebilir misin sen?
Göremez misin arasında ki o devasa farkı?
Ne yani sevmediğin birine sevgilim diyebilir misin sen?
Göremez misin kalbinde ki boşluğu?
Yalanlar, yalanlar, yalanlar..
Kendimi kandırmalar yine ve yine. Ne yapalım yani ağlamaktansa, böylesi daha iyi hiç olmazsa. Eğlenirmiş gibi gözüküyorum aynaya baktığımda. Evet gülebiliyorum ben. Yani dış dudak hatlarımı gerdiğimde gülermiş gibi gözüküyorum. Her şeyin bir yapmacık çaresi var yani. Mesela senin olmadığın boşluklara başkalarını koymak gibi. Korkma sakın sen. “Aldatanlar Aldatılmazmış.” Ben yine seninleyim ilk günkü gibi. Kural bu çünkü. O meşhur “Altın Söz” bu…


                                                             H.Altaylar

2 yorum:

  1. Ne de güzel aldanıyoruz ama.
    Aldatıyoruz da.
    Hep bi hesap hep bi dümen döndürüyoruz.
    Bizler çok iyi yalancılarız.

    YanıtlaSil
  2. Evet kendimizi kandırmakta bizden iyisi yok.

    YanıtlaSil