14 Temmuz 2010 Çarşamba

Hadi Kalp Öl Artık Sen..

Beni ağlattın işte sen. Ağlatırken de yüreğin burkulmadı üstelik. Üstelik o zaman bile yanımda değildin sen. Hiç olmadığın gibi de zaten. İşte hala beni ağlatıyorsun. Konuşmadığın, bakmadığın, yanımda olmadığın halde. Çok başarılısın sen bu konuda. Ağlatıyorsun işte durmadan. Kaç ay geçti üstünden dinmedi hala hıçkırıklarım, kapanmadı o zehirli yara. Pansuman denen bir çare bulunamadı yokluğuna. Dinmiyor işte kanamam. Acımıyor da artık üstelik. Mazoşizmin doruklarında ben kendime zarar veriyorum her gün. Bedensel zarar değil bunlar. İçime atıyorum. İçim acıyor. Ve yine içim seni özlüyor. Yokluğuna ruh değil beden bile dayanamıyor artık. Dedim ya işte ben her gün sana ağlıyorum. Bir kalbi ağlattın sen. Gözler değil artık nasır tutmuş kalpteki çocuk ağlıyor. Çok içli ağlıyor be sevgilim. Nedendir bilmiyor bazıları. Bazıları değil kimse bilmiyor. Saklıyorum ben seni en derinlerde. Kendimden bile saklıyorum. Kimseler dokunmasın istiyorum sana , dokunamasın o narin derine. Yakmasınlar canını. Bakmasınlar bile onlar sana. Dedim ya daha öncede. Ben sanırım seni özlüyorum dakikalarımda. Olduğun günler değil olmadığın günlere bölüyorum tutam tutam anılarımı. Her günde bir anımızı paylaştım ben. Sakladım o tuzlu denizlere. Kimse sevmez o tuzları. O yüzden saklıyorum ben seni. Kimseler yanlış tanımasın diye seni. Olmuyor bir yerden açık veriyorum patlıyor yine gözyaşlarım birdenbire. Ve tuzlar yakıyor sen kaplı derimi. Neden diyorum? Neden? Bu kadar basit birimiyim? Sana dayanamayacak kadar. Nesin ki sen? Ne çeşit bir uyuşturucumsun benim. Çokta yanımda değildin üstelik. Seninle bir hayat paylaşamadık. Ama neden bir hayat paylaşmışız gibi hissediyorum? Nasıl yaydım ben seni ömrüme bu kadar? Nasıl sevdim ben seni? Ve nasıl ihanet ettin şimdi sen bana? Acımadan, utanmadan, sıkılmadan. Dedim ya başarılısın sen bu konuda. Hadi kalp yeter bu kadar içe kanadığın. Yeter bu kadar dibe vuruşların. Sök onu at içinden. Gitmiyorsa eğer kalbini de at paramparça. Onun kırıkları düşsün yerlere. Ama izleme gözlerim. Bakma sakın ona. Ağlarsın sen yine dayanamazsın. Neyse kalp öl sen artık…


                                                                        H.Altaylar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder