11 Temmuz 2010 Pazar

Her Şeyi Bıraksakta..

Bıraksam tamamen sigarayı diyorum. Sana başlasam. Sen daha çabuk öldürürsün beni. Daha çabuk dindirirsin içimde yanan kor ateşleri. Seni çeksem bu kez içime ben. Dumanın bol olsa. Her içime çektiğimde gözlerin girse içime içime. Öksürsem ama mutlu olsam. Sen girsen içime. Damarlarımda dolaşsan. Kanıma karışsan. Ne çok isterim bunu ben. Her güzel şeyden daha çok. Bir de içkiyi bıraksam artık diyorum. Sen olsan sadece. Zaten sarhoş ediyorsun beni. Ne gerek var ki onlara. Sen olsan karşımda göz ucunla baksan bana. Bir gülüşün.. Ben zaten Nirvana’ ya varırım o dakika. Hele bir de nefesini hissetsem. Başka ne isterim ki. Başka ne bundan mutlu edebilir ki beni? Alkolik olmak isterim ben senle. Her gün durmadan kana kana seni içmek. Var mı daha güzel bir içki senden? Daha kafa yapan? Doruklara çıkaran? Beni mutlu öldüren başka bir çözüm var mı? Yavaş yavaş tüket beni sevgilim. İçten fethet, kalpten. Sonra ölüm basit zaten. Çok basit senle ölüm…


                                                            

                                                                     H.Altaylar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder